• pleasantville



    pleasantville ( yaşamın renkleri )
    yazan ve yöneten: gary ross
    yapım: 1998



    artık korkmaya başladım. böyle filmler izledikçe artık anlatacak ne kaldı ki diye düşünüyorum. bu film benim aklıma gelseydide ben çekebilseydim keşke. o kadar güzel bir hikaye ki filmin hiç bitmemesini istedim. sanırım anlatılacak bütün hikayeler sinemada anlatıldı. ve bize kalan sadece izlemek.

    şöyle bir şey düşünün. her gün izlediğiniz o çok sevdiğiniz dizi başlamadan önce kumanda bozuluyor. ve bir anda kapınıza tv tamircisi geliyor. size farklı bir kumanda veriyor. bu kumanda sayesinde bir anda kendinizi o çok sevdiğiniz dizinin içinde buluyorsunuz. bud ve kardeşi jennifer bu dizinin içinde yani bu yapay dünyada bir şeyleri değiştirmeye çalıştıkça bu yapay dünyalarındaki bir çok şey değişiyor. sosyolojik açıdan baktığımızda eleştirileri olan bir film. sonu beni fazla tatmin etmedi. keyifle izleyeceğiniz ve hiç bitmesini istemeyeceğiniz bir film.